I patrzcie Państwo – jak to Pasja przez duże P sił dodaje. 12 godzin jazdy Pana Kikima, a ten mi tu pisze że lajcik. No jak się ma wygodnego do dalekiej turystyki Kikima to może… ale i tak męczący dzień za nim. A z tego co tu czytam poniżej – zadowolony. To chyba te motocykle tak ludzi zmieniają ;-)

Tak się dziś dzień zaczynał – może nie bladym świtem, nie w przededniu najdłuższego dnia w roku, niemniej świtem:

Ahoj!

A potem nastąpiła relacja uchachanego po uszy motocyklisty:

Dzień 1: Warszawa – Puchberg am Schneeberg

Jakie to niezwykłe uczucie ! Dziś rano w salonie jadłem przygotowane przez Shadowgirl śniadanie. A wieczorem piszę ten tekst, podziwiając Alpejskie widoki. Dopiero co  kładłem motocykl w winklach pokonując dwie przełęcze a przecież z samego rana byłem jeszcze w domu… Świat robi się mały w miarę upływu lat :-) Podróż przebiegła sprawnie i przyjemnie. Katowicką dotarliśmy do Siestrzenia z którego odbiliśmy na A1. Potem do granicy z Czechami, przez Brno do Wiednia. Za Wiedniem już góry i pierwsze przełęcze. Cały czas w słońcu i rosnącym upale, który zatrzymał się na 33 stopniach w cieniu… w końcu jedziemy na południe, no nie? Jazda szybka i wygodna – w sumie tylko dwa dłuższe odcinki bez drogi dwupasmowej, więc od wyjazdu z domu do przyjazdy do hotelu nie minęło nawet 12 godzin. Częste przerwy, obiad, tankowania powodują że samej jazdy nie było nawet 9 godzin. Pokonaliśmy niemal 800 km i jeszcze wybraliśmy się na zwiedzanie okolicy i krótką wycieczkę w góry. A jest tu co oglądać… Piękne stoki, urocze uliczki, zębata kolejka na pobliskie pasmo szczytów to tylko część atrakcji, które jutro z rana zostawimy za sobą. Ale zarówno miły i cichy hotel jak i całe miasteczko doskonale nadaje się do dłuższego, spokojnego wypoczynku… Polecam!

Nic dodać, nic ująć, tylko kciuki trzymać:

Lanszafcik jak ta lala

Teraz będzie jazda!...

Teraz będzie jazda!…

.... pod górę...

i to tu miało być 32 stopnie w cieniu..

Tagi: , ,

Zostaw odpowiedź

Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>